вторник, 27 ноября 2012 г.

П'єса "Пекло.Шум.Я."

Щось я припинила писати. Погано це. Починаю знов.
Нещодавно пройшло 2 нових уроки.
Акт 1.

У Богдаді все спокійно

В цілому урок (контрольна робота) пройшов нормально.Нічого особливого. Але я вивела собі нове правило: не "дарувати" оцінок.Є декілька учнів,шо працюють старанно,але усе одно їх рівень знань залишає чекати кращого.Бо,як показала контрольна робота,до тих 8-9 балів їм ще йти та йти...
Ще одна примітка для себе: деяких учнів треба просто завалювати роботою,бо вони працюють швидко, а потім починають заважати іншим.

.............................................................антракт..........................................................................

Акт 2.

Урок моїх жахів

З самого початку було таке враження,що урок розпочався лише для мене. Гірко було до сліз...
Я пригадала латину,щоб почати урок з "девіза",щоб зацікавити...картинки знайшла гарні,але усе марно.
Вчительки не було,бо її викликали до директора.(Це вже був поганий знак).Довелося починати самій,бо минав час.Поки я всіх посадила,пройшло хвилин 7.Потім прийшла вчителька,але й це не зупинило їх,розстрілявши мою Надію на тишу.
Взагалі,попрацювати ми попрацювали..правила читали,закріплювали,але,як на мене, це провал,бо я поки що не здатна "стукнути кулаком по столу". Буду боротися.
Але усе ж таки меня щось вдалось домогтися на уроці! Деякі учні постійно працювали.
А ще (О,ДИВО!) клас почав говорити.Говорили вони не між собою,а зі мною та висували якісь думки,коли я питала.Мені навіть не довелося називати,вони самі підіймали руку та казали.Дякую їм за цей подаруночок.


Розв'язка

Йдучи до школи,я знала,що буде важко,але ще й цікаво.Я - не та людина,яка,коли не вийшло,кидає все гедь (звісно,якщо нема обставин, які вищі за мене та не стосуються практики). Зараз,побачивши увесь цей безлад на уроці, це стало справою принципу,знайти шлях до учнів за останній час, докапатися, чому ж вони коять так,а не інакше.

Істина десь там. (с)

4 комментария:

  1. Цікаво, коли ж нарешті ви запросите мене на урок? Я так розумію, що залікові уроки ви будете давати ще досить довго, бо вас я на уроці не бачила жодного разу. І тепер Ви повинні подбати про те, щоб на урок я до вас усе ж потрапила.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Як же так?
      Я казала Марині,що у мене урок буде 26.11! Навіть сказала,що він переноситься на 6й урок.Вона сказала,що перекаже Вам...а потім Єпіфанова Ганна зайшла до мене,поки я готувалася та сказала,що ви пішли...я думала ви прийдете.Вибачте, будь ласка.
      А приходьте у п'ятницю,об 11й ? :)

      Удалить
  2. А де ж ваш розгорнутий конспект? Самоаналіз?
    І взагалі де інші самоаналізи.
    Рефлексія - це відпочинок. Але є ще й обов'язкові форми навчання і роботи.
    Чекаю на конспект залікового уроку на п'ятниця, прийду на нього, тільки за умови, що він того вартий. А у четвер хіба у вас вже немає уроку?.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. У той день у 5го кл. мова. Її я не веду в них.
      Тому й кажу про п'ятницю.
      Ще буду додавати сюди матеріали(уроки,самоаналізи,рефлексії).

      Удалить