вторник, 27 ноября 2012 г.

Практично!

Чомусь стало смішно :).
Щойно на практиці застосувала прийом,коли перероблюєш вислів іншого: "Отож я тебе правильно зрозуміла? Ти кажеш,що..."
Дякую вчителям з університету!Корисно,у будь-якій розмові (як з учнями,так і з одногрпниками).

П'єса "Пекло.Шум.Я."

Щось я припинила писати. Погано це. Починаю знов.
Нещодавно пройшло 2 нових уроки.
Акт 1.

У Богдаді все спокійно

В цілому урок (контрольна робота) пройшов нормально.Нічого особливого. Але я вивела собі нове правило: не "дарувати" оцінок.Є декілька учнів,шо працюють старанно,але усе одно їх рівень знань залишає чекати кращого.Бо,як показала контрольна робота,до тих 8-9 балів їм ще йти та йти...
Ще одна примітка для себе: деяких учнів треба просто завалювати роботою,бо вони працюють швидко, а потім починають заважати іншим.

.............................................................антракт..........................................................................

Акт 2.

Урок моїх жахів

З самого початку було таке враження,що урок розпочався лише для мене. Гірко було до сліз...
Я пригадала латину,щоб почати урок з "девіза",щоб зацікавити...картинки знайшла гарні,але усе марно.
Вчительки не було,бо її викликали до директора.(Це вже був поганий знак).Довелося починати самій,бо минав час.Поки я всіх посадила,пройшло хвилин 7.Потім прийшла вчителька,але й це не зупинило їх,розстрілявши мою Надію на тишу.
Взагалі,попрацювати ми попрацювали..правила читали,закріплювали,але,як на мене, це провал,бо я поки що не здатна "стукнути кулаком по столу". Буду боротися.
Але усе ж таки меня щось вдалось домогтися на уроці! Деякі учні постійно працювали.
А ще (О,ДИВО!) клас почав говорити.Говорили вони не між собою,а зі мною та висували якісь думки,коли я питала.Мені навіть не довелося називати,вони самі підіймали руку та казали.Дякую їм за цей подаруночок.


Розв'язка

Йдучи до школи,я знала,що буде важко,але ще й цікаво.Я - не та людина,яка,коли не вийшло,кидає все гедь (звісно,якщо нема обставин, які вищі за мене та не стосуються практики). Зараз,побачивши увесь цей безлад на уроці, це стало справою принципу,знайти шлях до учнів за останній час, докапатися, чому ж вони коять так,а не інакше.

Істина десь там. (с)