понедельник, 10 декабря 2012 г.

Приємності

Сьогодні була у школі,вела англійську мову,але розповідь піде не про це.
Після мого уроку,я зустріла Дарину. Пішли разом до її учительки англійської мови.Так сталося,що вона була зайнята та урок довелося вести Дарині (я трохи допомогла,походила по класу,пояснила те,що питали,бо учнів багато.Взагалі,гарно було розподілити на частинки,щоб усім приділити увагу).Коли вчителька звільнилася,ми з Дариною сіли по місцях.
Чесно кажучі,я малювала у блакнотику дівчину у стилі ретро.Малювання для мене - своєрідна медитація.
На уроці це побачило декілька учнів.Після уроку дехто з них крутився поряд (мило так.Як котики біля ковбаси :-) ).Мене трохи здивувала одна дівчинка: то вона стояла рядом,навіть сказала,що гарно малюю,то відходила,ніби-то щось там робить десь.Потім вона знов підійшла,але таки й знов пішла,вийшла з класу.
І знов повернулася! Мені було смішно,але приємно. Що ж робити...вирішила подарувати їй картинку.Вона зраділа та пішла.
Пройшло трохи часу,я зробила у школі все,що хотіла та пішла у хол,одягатися. Коли я майже зібралася,до мене підійшла та сама дівчинка,із своєю подружкою, та сказала: "Спасибо за картинку!"
Як тепло вона посміхнулась!Мале сонечко просто))).
Мені було дуже приємно.
Дякую за такий момент.

3 комментария: