ПЛАН
РОБОТИ
студента-практиканта
Тіглєвої Олени
Олександрівни
прізвище,
ім’я, по батькові практиканта
Керівник від бази практики Карецька
Надія Леонідівна Клас 8А
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
Тема
уроку. Етап уроку, що проводить студент.
|
|
|
Пн.
|
|
|
|
|
14.11
|
Ср.
|
5 урок
|
12.05 – 12.50
|
Порівняльний
зворот 20. Плаваючі міста.
|
мова
|
15.11
|
Чт.
|
6 урок
|
13.00 – 13.45
|
20. Мотиви невольницької лірики «Ой три шляхи
широкії...», «Мені однаково, чи буду...» (з циклу «В казематі»)
Напам’ять: «Мені однаково, чи буду...»
|
Літ-ра
|
19.11
|
Пн.
|
5 урок
6 урок
|
12.05-12.50
13.00 – 13.45
|
21. Контрольна робота. Тест. Читання мовчки
21. Рідна природа.
21. Особливості
віршованої мови творів Тараса Шевченка
ТЛ. Силабо-тонічне віршування (рими, стопи,
віршовий розмір)
|
мова
Літ-ра
|
21.11
|
Ср.
|
5 урок
|
12.05 – 12.50
|
22. Переказ тексту
з поєднанням різних типів мовлення
(письмово).
22. Видатні українці
|
мова
|
22.11
|
Чт.
|
6 урок
|
13.00 – 13.45
|
22. Філософські
мотиви лірики. Усвідомлення власної місії поета у вірші «Минають дні,
минають ночі...»
ТЛ. Філософська лірика
|
Літ-ра
|
Конт. тел. 095 529 73 33
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
Тема
уроку. Етап уроку, що проводить студент.
|
|
26.11
|
Пн.
|
5 урок
6 урок
|
12.05 – 12.50
13.00 – 13.45
|
*бесіда з учителем у
понеділок
23. Підсумковий урок за творчістю Т.
Шевченка
|
мова
Літ-ра
|
|
Ср.
|
5 урок
|
12.05-12.50
|
?
|
мова
|
29.11
|
Чт.
|
6 урок
|
13.00-13.45
|
24. Контрольна
робота. Тест.
|
Літ-ра
|
03.12
|
Пн.
|
4 урок
5 урок
|
11.05-11.50
12.05-12.50
|
?
25. Леся
Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Мотив
гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна»
|
мова
Літ-ра
|
|
Ср.
|
5 урок
|
12.05 – 12.50
|
?
|
мова
|
06.12
|
Чт.
|
6 урок
|
13.00-13.45
|
26. Ліричність,
романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність у віршах «Хотіла б
я піснею стати...», «Ви щасливі, пречистії зорі»
Напам’ять: «Хотіла б я піснею стати...»
|
Літ-ра
|
чому ще питання?
ОтветитьУдалитьви з Ірою проводите уроки з однакових тем?
Потрібно і на консультацію разом приходити. Попроси Марину та Іру розказати, які рекомендації вони сьогодні отриамали, а ще краще хай вони напишуть основні.
Дякую.Все буде перероблено ще раз).
ОтветитьУдалитьЧому? у вчителя немає планування?
ОтветитьУдалить