среда, 14 ноября 2012 г.

Абра-кадабра!

Ахтунг!

Провела перший урок та пишу "по гарячих слідах".
Ох, просто Гімалаї з плечей! Гадала,що клас слабкий,тому багато вправ не брала,але сьогодні заставила учнів працювати "у темпі вальсу".Зробили все,ще й довелося швиденько брати нову вправу).Любимців нема.Всіх "дёргала",всім "дісталося".
Є в мене і "суверенна країна" ,це декілька хлопців,що намагалися уникнути роботи,але зі мною такий трюк не пройде! Є й дівчатка, що добре працюють. Короче кажучі, усі "масті" наявні.А завдяки "Егеж! Да я тобою пишаюся!" , "Молодець!", "Старайся, я ж бачу, що ти можеш все!",учні працюють з радістю.

Прикро

Багато хто (з хлопців) мовчить,чекаючи,що сусід скаже щось,але,сподіваюся,що після поєї "погрози",що я буду чіпати усіх,з уроку в урок,поки вони не почнуть говорити.
Взагалі,урок пройшов весело.

З розряду "ого-го!"

Та я вмію непогано переключатися!) Коли побачила,що обговорення тексту щось не рухається,переключилася та залучила учнів. Вмію робити перехід.

Незважаючи на осінню депресію, тримаю себе.Посмішка,пара жартиків. Учні посміхаються у відповідь,працюють.Дякую їм за це :).

"Фейлю" по повній

У мовленні таки було декілька русизмів.Прикро,але тепер бачу,з чим боротися.
Русизми, АВАДА КЕДАВРА! *змах чарівної палички*

Боротьба із драконом

Сьогодні боролася із дошкою. Постійно норовила мене прихлопнути,поки я стояла та розповідала про ілюстрації на дошці. Але потім дракон здався.

Коментар капітана

Мій керівник від школи сказала,що для першого уроку непогано усе вийшло.Сказала,що так,а що требу трохи поміняти.Дуже привітна,усміхнена та доброзичлева жінка. Лучі добра їй)))!

2 комментария:

  1. Давай усе ж таки наступний конспект зробимо максимально якісно. Щоб уникнути деяких моментів. Чекаю.

    ОтветитьУдалить
  2. Вітаю з почином! Подальшого оптимізму! Серйозної підготовки!

    ОтветитьУдалить